poniedziałek, 7 kwietnia 2014

HSGD


Hej :*

Skończyłam 3 dni kiedy jadłam same owoce i warzywa, piłam tylko zieloną herbatę (rano i wieczorem),a w dzień 3 l wody. No to dziś po tych dniach waga pokazała 1,4 kg mniej J waga na dziś : 68,6 kg . Do końca tego tygodnia chce ujrzeć 67 kg . Dam radę J

Zaczęłam HSGD :D Mogę dziś zjeść 900 kcal, bez wliczania owoców i warzyw, ale ja praktycznie tylko to jem, wiec wlicze i tak ;p

No więc zjedzone :

śn: miseczka sałatki owocowej (tam były różne owoce w niewielkiej ilośći) – ok. 200 kcal

2 śń – miseczka surówki porowej, łyżka jakiejś z kapustą pekinśką, ale ona była z oliwą :/ + kawa kopiko = ok. 250 kcal

Zjem jeszcze:

Ob.: warzywa na patelnie – 300 kcal

K: jogobella light jabłkowa – 100 kcal (?)
Blians: 850 kcal





 Ćw: Mel B abs i na pośladki.



Mam pytanie, od bilansu na HSGD odejmuje się spalone kalorie z ćwiczeń?

4 komentarze:

  1. Świetny bilans gratuluję motywacji :*
    Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zaczynam HSGD ;*
    Świetny bilans :) Trzymaj się i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wytrzymania na owocach :))
    Trzymaj tak dalej :* zapraszam do mnie http://ourdaywillcomeana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie odejmowała, zawsze więcej motywacji. Jejku chciałabym sie z Tobą spotkać!
    Już niedługo masz egzaminy, więc musisz jeść żeby dobrze myśleć.
    BĘDĘ TRZYMAŁA KCIUKI SŁOŃCE <3

    OdpowiedzUsuń