poniedziałek, 8 kwietnia 2013

08.04.13

Dziś nie poszłam do szkoły. Dziwnie sie czuje. Boli mnie głowa, mierzyłam przed chwilą temperature. Wskazała 34,7. Nigdy czegoś takiego nie miałam. Jedynym plusem jest 'ściśniety' żołądek i brak apetytu..

Ale w szkole miałabym 2h treningu i bym spaliła troszke kalori. No ale trudno.

Chciałabym, żeby to przeszło. W takim stanie nie moge ćwiczyć. ://

Weszłam przed chwilą na wage. Pokazała 56,5 ;) Ciesze się bardzo, aczkolwiek jestem zdziwiona. Spodziewałam się wagi ok. 57,5.  Bo jeszcze przed świętami widnialo tam 58,6.
Choroba pewnie zrobila swoje.. Mniejsza o to. Mam nadzieje, ze do 8 czerwca ujrze tam mniej niz 53 kg <3


Mój dzisiejszy jadłospis będzie wyglądać tak:

śniadanie:
  • 3/4 kromki chleba słonecznikowego (25g) = 55 kcal
  • 2 łyżki sałatki = 100 kcal
  • 2 plastry pomidora = 5 kcal
obiad:
  • miseczka zupy klopsikowej (w tym dwa klopsiki małe) = 400 kcal
podwieczorek:
  • marchewka - 20 kcal
kolacja:
  • jogurt = 110 kcal

RAZEM: 690 KCAL
 

4 komentarze:

  1. Podziwiam, że chce CI się bawić w 5 posiłków. Ja bym nie miała fantazji i cierpliwości do takiego czegoś.
    Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny bilans
    gratuluje spadku wagi
    może tak pogoda działa na twoje samopoczucie
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny bilans. ;) Startujesz z taka waga jak ja wcześniej, 170 cm / 59 kg. Teraz jest może 55 lub 54. :) Oby Tobie szybko waga leciała, powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niska temperatura może mieć swoje podłoże w osłabieniu organizmu lub też niskim ciśnieniu atmosferycznym. Nie musisz się tym martwić, wypij kawę, powinno pomóc :)
    Bilans jak najbardziej na +, jestem pewna, że nic a nic się on dzisiaj nie zmieni :)
    Trzymaj się Kochana :***

    OdpowiedzUsuń