czwartek, 11 kwietnia 2013

11.04.13


Hej ;)

Dziś jakoś ogarneła mnie motywacja do odchudzania : D Od początku ją miałam, ale dziś jakoś bardziej. I mam zamiar ułożyć sobie plan. Będe zaznaczać, czy dzień udany (zamaluje na zielono), taki średni (pomarańczowy) i całkiem zawalony (mam nadzieje, ze będzie takich jak najmniej, najlepiej wogóle ; na czerwono).

I od soboty zaczynam ćwiczyć. Bo nie ćwiczyłam, ze względu na bolące kości (środek uboczny moich leków). I mam pytanie . Jakie byście mi proponowały ćwiczenia? Na uda i pośladki :D Miałam zamiar jutro sobie poszukać w internecie, ale propozycje mile widziane ; ))

Wczorajszy dzień ... Troche zawalony . Jak zwykle udział w tym duży mieli rodzice. Było 1000 kcal : / Dziś mam nie całe 900 . Przeżyję .


Miranda Kerr <3

8 komentarzy:

  1. Ja polecam basen, ale wiem że nie każdy ma czas i możliwość na niego chodzić :) Mam nadzieję że ci się uda, ta nowa motywacja nadeszła zapewne dzięki naszej pięknej wiośnie. Oby od nas nie odeszła zbyt szybko. Trzymam za ciebie kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam filmiki na YouTube - jest ich masa, mnie najbardziej motywują! ;)
    Kiedyś ćwiczyłam serię 8min, możesz też pościągać Ewę. :)
    1000 kcal to dalej bardzo dobry wynik. Nie poddawaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. ćwiczenia to dobra rzecz ;p pozycz mi troszke tej motywacji bo ja ledwo co ciągne :( tylko chodze ciagle kolo lodówki.. na szczescie nie ma w niej nic bardzo kalorycznego ;) bilanse bardzo ladne ! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ewa chodakowska killer daje kopa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Skalepl Ewy Chodakowskiej lub 10 minutowe trningi Mel B ma zaówno na nogi jak i na posladki, dla mnie bardzo przyjemne, Mal B jest bardziej energetyczna niż Ewa której spokojny miły głos z czasem się nudzi..
    Najgorsze gdy masz w domu rodzinne obiadki kolacje czy cos takiego, u mnie na szczęscie każdy samopas i nawet nikt nie zauważył póki co, że nie jem, miłe..
    Dodaje do linków i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłe odpowiedzi i za wsparcie i za pomoc. To dla mnie ważne. Zaoszczędziłam czasu na szukaniu :) Więcej będzie na ćwioczonka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam ćwiczenia z chodakowską cale ciało pracuje i chudniesz szybko raz z dietą
    powodzenia :)
    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh.. rodzice zmora odchudzających się nastolatek ;) polecam bieganie, przyjemnie i będziesz miała lepszą kondycje ;D

    OdpowiedzUsuń