niedziela, 21 kwietnia 2013

jsdgkgh

Tytuł posta dziwny, wiem :P Ale nie miałam pomysłu.

I już niedziela. Strasznie szybko mi zleciało. Dziś byłam z przyjaciółkami na meczu piłki nożnej. Grał tam chłopak, który mi się strasznie podoba. A raczej nawet jestem nim zauroczona (od września). Potem odprowadził nas z kolegą do mnie pod dom *.* Umówiłam się z nim na wtorek. Będziemy sami i sobie pospacerujemy, porozmawiamy i miło spędzimy czas ;) Mam mały problem.. mu się podoba moja koleżanka z klasy (ona jest mega chuda)  i boje się, że on będzie wolał ją. Mam nadzieję, że nie. Jak z kimś spędzamy więcej czasu, to się zbliżamy do siebie :D Trzymajcie kciuki, żeby mi się udało.

Dzisiejszy bilans nawet spoko, mimo że z przyjaciółkami ;)

Śń: ¾ bułki sojowej + parówka = 300 kcal

Ob: talerz ryżu z kurczakiem (kilka kostek) i warzywami = 400 kcal

K: ¼ pomarańczy, miseczka sorbetu z czarnej porzeczki = 200 kcal

Razem: 900 kcal


2 komentarze:

  1. Za niedługo Ty też będziesz chuda, nie przejmuj się tą koleżanką. Wygląd to nie wszystko!
    No i gratulacje, wzorowy bilans! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny bilans ;) i pomysl ze jszcze 4dni i znowu weekend :D

    OdpowiedzUsuń