sobota, 20 kwietnia 2013

Weekendowo *.*


Eh.. Już pół soboty minęło : cc . Zaraz będę jeździła 50 min na rowerku stacjonarnym, a wtedy 30 min ćwiczeń ;) I .. oczywiście ‘’Pamiętniki z wakacji’’ <3 Moje uzależnienie ;)

Dzisiaj 5 godzin opiekowałam się moją siostrą. Wyszłyśmy na 2 godziny na dwór. Rzucałam do kosza, a ona mi podawała piłkę. Potem bujałyśmy się na huśtawce, skakałyśmy na skakance i uczyłam ją kozłować ;) Wieczór przeznaczam na historią. Jutro od rana nie będzie mnie w domu, więc nie dałabym rady się nauczyć..

Dzisiejszy bilans.. Hm. Nie przekroczę 1000 kcal. I jest git , jak na weekend *.*

Mam zamiar w środę i czwartek zrobić sobie jakąś dietę oczyszczającą. Coś mi polecicie? Jaką wy robicie ? (głodówka odpada)

Moja figura :c Mam nadzieję, że nie będziecie miały koszmarów po nocach : /

6 komentarzy:

  1. Dobrze wyglądasz, daj spokój;p

    OdpowiedzUsuń
  2. pamietniki z wakacji ?? tego sie nie oglada ;p to niszczy psychikę ;p
    1000kcal + cwiczenia jest super ;)
    fogura? jest okej, ale te dzinsy są nie korzystne ;p musisz nie ubierac sie "modnie" ale modnie i tak by wygladac na 10kg mniej ;D czyli unikaj takich wytartych dzinsow, wybierz ciemne cale gladkie
    pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, dzięki za radę ;) Jutro się wybiore na zakupy :)

      Usuń
  3. masz świetną talię, nie chudnij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bilans ładny i ćwiczenia są to dobrze
    figura ok ale zawsze może być lepiej
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bilans + ćwiczenia = jak tak dalej pójdzie to osiągniesz swój cel ;)
    P.S dodaj sobie gadżet do obserwowania na bloga :)

    OdpowiedzUsuń