piątek, 19 kwietnia 2013

OŁŁ YEAH !

Przeżyłam najgorszy tydzień, z jakim spotkałam się po raz pierwszy od lat w szkole :DD. I najlepsze jest to, ze z tych wszystkich sprawdzianów dostałam powyżej 4 ^^ A nie uczyłam się dużo. Większość czasu spędzałam na dworze J Jest piękna pogoda*.* U mnie przez ten tydzień jest ponad 20 stopni.. Czego chcieć więcej? J

Co do mojej wagi.. To za wiele nie powiem. Schudłam przez 5 dni 0,3 kg .. Trochę mało. Ale teraz w poniedziałek idę do szkoły i dwa tygodnie wolnego, więc bilans będzie naprawdę malutki (600-700 kcal) . + na zmianę, jeden dzień rowerek (50min + ćw.), następny (30 min + ćw.) bieganie itd.

Dzisiejszy bilans :

Śń: płatki z mlekiem – 190kcal

W szkole: jabłko, bułka = 220 kcal

Ob: kebab wegetariański = 700 kcal (miała być zupa, ale mama uznała, że kupi kebaby)

K: marchewka(15kcal)

Razem: ok. 1130 kcal

+ 1,5 h treningu ( - 200kcal )

Więcej nie ćwiczę,bo musze ogarnąć pokój i lekcje zrobić, ponieważ w weekend będę zabiegana spotkaniami i wyjazdami :)

A zastanawiam się, czy nie wstawić zdjęcia mojego. Piszcie w komentarzach, czy chcecie zobaczyć moją straszną figurę.

7 komentarzy:

  1. chetnie zobaczylabym jaka masz figure ;)
    fajna kolacja ;) i tak duzo treningu i sprzatanie domu, napewno spalilas calego tego kebaba ;D spokojnie ;)
    powodzenia w chudnieciu

    OdpowiedzUsuń
  2. no to tydzień co do ocen zaliczony pozytywnie no i gratuluje chudnięcia każdy postęp się liczy , bilans ok , super że ćwiczysz , powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Gratuluje ocen w szkole :0 kolejny sukces do Twojej listy.
    Ja osobiscie nie licze ile spalilam, nie odejmuje tej wartosci od pozartego bilansu. w tedy motywacja jest silniejsza i zaimaist chudnac 0,3kg w pare dni, gubisz ta sama wartosc po jednym dniu :) Gdybys chciala jakies rady, sluze pomoca :0 a tym czasem trzymam za Cb moocno kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz dobrze z tymi ocenami ;D też bym tak chciała - cały dzień poza domem a maturka na 100 % :D
    A fotki pokaaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam problem z wagą, chcę zrzucić jakieś 5kg. problem w tym, że ciężko mi to idzie i zazdroszczę ci wytrwałośći! dodaję cię do obserwowanych, abym była na bieżąco z twoimi postępami, trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko pogratulować zaliczonego tygodnia szkolnego!
    Jasne, wstawiaj zdjęcie! Na pewno nie jesteś grubasem, tak jak siebie opisujesz. Ja wstawiłabym swoje, ale aż wstyd pokazywać... :)
    Trzymaj się szczuplutko :***

    OdpowiedzUsuń