niedziela, 14 kwietnia 2013

14.04.13

I już minęło pół dnia : // A jutro do szkoły. Dopiero następny post dodam w piątek, ze względu na ilość kartkówek i sprawdzianów + pewnie zadania domowe. Normalnie napisze wam ile tego jest : oo

pon: kartkówka z historii, polskiego, matmy, rosyjskiego;

wt: słówka z angielskiego;

śr: kartkówka z rosyjskiego, chemii;

czw: sprawdzian z fizyki;

pt: sprawdzian z techniki, matematyki;

pon: sprawdzian z historii ;

Jak widać, nie będę miała czasu i na bloga i na ćwiczenia : // Ale jak będę w pośpiechu = mało będę jeść ^^

Nie wiem, co dziś będę miała na obiad itd. Więc nie pisze bilansu. Myślę, że nie przekroczę 900 kcal. Mogło by być mniej, ale ‘niedziela’ = rodzinne śniadanie i obiad … 

Wczoraj się ważyłam. Schudłam 0,5 kg w 6 dni ^^ . Bardzo się cieszę ;) Są wzloty i upadki w diecie, ale do czerwca chcę ujrzeć wymarzone 51 kg <3

 
NOGI <3 NOGI <3 NOGI <3

7 komentarzy:

  1. Weekendy, a w szczególności niedziele są trudne dla diety. Jednak 900kcal to nie jest dużo i nie odbije się to jakoś specjalnie na Twojej wadze. Więc głowa do góry :)
    Nie zazdroszczę Ci takiego tygodnia w szkole. Ostatnio też miałam podobnie, cieszę się, że jest to już za mną. Powodzenia, na pewno dasz sobie ze wszystkim radę :)
    Trzymaj się szczuplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój poprzedni tydzień był równie niezznośny;/ Niestety nie dałam rady wszystkiego ogarnąć;/ A co do diety to też mam najgorzej w niedzielę, ale Ty masz świetny bilans;) I fajnie, ze chudniesz, to strasznie motywuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w szkole ;) i nie jedz slodyczy a bedzie wszystko okej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. taki czas że każdy ma zawalone tygodnie, moge cie pocieszyc ze ja tez nie wiem w co ręce włożyć :) pozdrawiam i powodzenia :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak więc trzymam kciuki i za dietę i za wszystkie sprawy szkolne!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia :) zapowiada sie pracowity tydzień dla ciebie
    dasz sobie radę , gratuluje spadku wagi :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakrę mamy widzę podobną ;)
    Nie przejmuj się rodzinnymi eventami, chyba nie ma na to dobrego sposobu poza umiarem. ;)

    OdpowiedzUsuń