wtorek, 14 maja 2013

10 dni do celu!

Hejka ;)

U mnie straszne zamieszanie głowy, nauka, sprawdziany z całego semestru i oczywiście dieta z ćwiczeniami. Nie mam na nic czasu, jestem wiecznie zabiegana. W ogóle nie mam czasu na rozrywkę.. : c Byle do piątku. Wtedy tydzień do szkoły i caaaały tydzień wolnego *.*

Postępy w diecie, owszem są. Dzisiejsza waga na czczo : 52,9 kg <3 (wzrost 169cm)
Zostały mi dwa kilogramy do osiągnięcia jednego z celów J Mam 10 DNI!

 
Dzisiaj 30 min biegania na czczo.

Bilans:
Śń: 2 kromki pieczywa chrupkiego z dżemem (90 kcal)
W szkole: bułka z serem (-.-) i warzywami (270 kcal) = robota mamy, oshee slim  (50 kcal)
Ob.: talerz zupy warzywnej + nie całe skrzydełko gotowane (200 kcal), kawa z mlekiem (20kcal)
Na kolację zjem grejpfruta (100 kcal)

Razem: 730 kcal

3 komentarze:

  1. Nie jest źle. Nie przekroczyło 800 kcal, więc jest dobrze. A bieganie przyspieszyło metabolizm. Powodzenia w dalszej drodze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś naprawdę super motywacją, dodajesz sił ;) Będę Cię obserwować i trzymać mocno kciuki, bo twój cel już tak blisko ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę że ci tylko tyle zostało do celu do wymarzonej wagi
    przede mną jeszcze długa droga
    ładny bilans :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń