niedziela, 12 maja 2013

12 dni do celu!

Hejka.
Ostatnio rzadko wchodziłam na bloga. Przepraszam. Postaram się jakoś znaleźć czas. Chociaż co 2 dzień ;) Żeby móc was wpierać.
Hm.. zostało mi 12 dni do osiągnięcia swojego celu, czyli 51 kg ;) Mam nadzieje, że się uda :D

Wczoraj zrobiłam pomiary. Waga mi coś nie spada, ale sądzę, ze to przez miesiączkę. Zwarze się dopiero po niej J

 

2.04.13

25.04.13

11.05.13

postępy (od dnia 2.04.13)

uda (najgrubsze miejsce)

60 cm

56 cm

52 cm

- 8 cm

uda (środek)

53 cm

51 cm

48 cm

- 5 cm

łydka

34 cm

34 cm

33 cm

- 1 cm

biodra

88 cm

85 cm

84 cm

- 4 cm

talia

67 cm

65 cm

62 cm

- 5 cm

WAGA

59 kg

55,3 kg

53,9 kg

- 5,1 kg

Bilans dzisiejszy:
Śń: pół bułki (130kcal), pół pomidora (20kcal), jajko (70kcal), szynka (15kal), cukierek odpustowy (20kcal)

Będzie:
2śń: marchewka (20 kcal)
Ob.: zupa z dwoma klopsikami (300 kcal), i pół zraza (nienawidzę ich, ale pewnie mama mi będzie kazała zjeść) (150 kcal)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam zraziki! :D

    Ładnie Ci poszły w dół wymiary, gratuluję. :)
    Zdążysz na pewno dojść do celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wymiary :O Jesteś idealna, no i tak szybko schudnać. Gratuluję (choć również zazdroszczę)...
    Pozdrawiam i życzę 51 za te dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ci wymiarów , wagi , bilansów
    wspaniale sobie radzisz , gratuluje :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Jesteś czystą motywacją! ;** Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak z czystej ciekawości, ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku.. jak ty to zrobiłaś, że poszło ci tyle centymetrów z ud? Wiesz może co najbardziej o tym zaważyło ? ;>
    Świetnie ci idzie ;) Trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta 700-800 kcal + 3x w tygodniu bieganie po 30 min i mam 6h w tygodniu treningi z koszykówki. Poprostu tak ogólnie zaczeło schodzić. Ale głownie to przez dietę ;) Bo trenuje od 4 lat i nadal jestem gruba.

      Usuń
  7. ładnie,pięknie. tak dużo w miesiąc. zazdroszczę.i te bioderka. super. ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  8. super postępy, oby tak dalej ! :*

    OdpowiedzUsuń