środa, 8 maja 2013

Muszę być chuda!

Hejka J

U mnie bez zmian.
Na wadze jest 54,2 kg <3 Mam 17 dni, aby schudnąć jeszcze 2-3 kg. Musi mi się udać ;)

Jest coraz cieplej. Jutro wstaje o 5.50 i idę biegać przez pół godziny, potem zrobię 5 min ćw siłowych i rozciąganie J A po szkole na 45 min rolki.

Mam pewien problem. Nie jem obiadów w domu co mama gotuje (np. wczoraj mega tłuste spaghetti, a dziś żeberka. Blee tyle tłuszczu) . Zaczęła wyzywać, że mam jeść i przesadzam : // A ja nie chce.

Bilans:
Śń: pół kromki chleba z serem białym (on jest dosyć tłusty, ale mama mi z nim robi -.-) = 140 kcal
W szkole: kromka chleba z chudą szynką i plasterkiem pomidora = 150 kcal
Ob.: 2 łyżki surówki porowej (100 kcal), ogórki ze słoiczka (20kcal), pasztecik (50kcal), kapusta kiszona (50kcal)
Przekąska : łyżeczka lodu brzoskwiniowego = 40 kcal
Kolacja (o 19.00) = activia brzoskwiniowa + łyżeczka musli = 130 kcal

Razem: 690 kcal
Muszę mieć taką figure. Muszę być chuda !!!
 
 

6 komentarzy:

  1. Piękny bilans oby tak dalej!
    u mnie jezeli jest obad jakiego nie chce, mówie,że mnie nie będzie w domu i niech dla mnie nie robi :) najlepsze rozwiązanie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. super bilans
    na szczęście u mnie nie ma takich obiadów na razie tylko zupy
    będziesz chuda nie wiele ci zostało
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz unikać tych tłustych obiadów, a ja gotuję dla P... najgorsze jak muszę sprawdzać smak ... wtedy chce mi się to jeść ale walczę z tym , czasem posmakuję łyżkę i koniec.
    Trzymam za Ciebie kciuki <3 http://promarsella.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci idzie! Z takimi bilansami i w takim tempie szybko będziesz chuda!
    Trzymaj się;ie* Nie jedz tych tłustych obiadów, jak nie chcesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę *_* u mnie waga prawie wcale się nie rusza ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. 17 dni to dużo czasu, obie schudniemy! :D
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń