niedziela, 5 maja 2013

jsdfghjk

Hejka ;)

Ostatnio coraz rzadziej do was zaglądam i dodaje posty, bo mam dużo pracy i w domu, w szkole. Na dodatek teraz przez tydzień myję samochody, rowery, skuter itp. Ogarniam ogródek i wgl. Ponieważ dostałam mój wymarzony telefon <3 LG p880 swift 4X HD <3 Dałam za niego kupę kasy , a abonament jest kosmiczny. Rodzice zgodzili się mi go opłacić , więc ja zaczęłam harować wszędzie, żeby móc ‘odpracować’ . Co do S. to ciężko mi przestać o nim myśleć. Czaicie wczoraj miał mecz. Nie poszłam na niego. I do mnie napisał, że ‘ mu bardzo przykro, że mnie nie było, ucieszy się, jeśli będę na następnym’. Kompletnie nie rozumiem facetów -.- A mówią, że to dziewczyny są bardziej ‘skomplikowane’ .

Bilansiki moje były wporzo. Weekend majowy + rodzina .. Mieściłam się w 1000-1100 kcal. + oczywiście biegałam przez 20 min (trasa = 2,5km) i 15 min ćw. Chodakowskiej ;)

Dziś wieczorem postaram się przebiec 4 km. W 35-40 min ;) + z 7 min Chodakowskiej + 45 min rolki (do południa)

Dzisiaj:
Śń: kromka pieczywa chrupkiego + plaster sera białego + pół pomidora małego + trochę jajecznicy = 250 kcal (?)

Ob: talerz spaghetti z makaronem pełnoziarnistym (ubłagałam mamę, żeby ten kupowała), postaram się zjeść bez sera = 500 kcal , miseczka gulaszu = 70 kcal

Będzie:
K: (po bieganiu) serek homogenizowany 0% = 50 kcal

Razem: 820 kcal

4 komentarze:

  1. Jaki serek humogenizowany kupujesz jeśli mogę spytać? :)
    Wczoraj szukałam w sklepie czegoś lekkiego i średnio widziałam, stąd moje pytanie. :)

    Trzymam kciuki żeby się udało z bilansem :)
    A co do facetów... też ich nie rozumiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam w realu :) Z mlekowity, w takim niebieskim pudełeczku :) Polecam, bo dosyć syci i ma 7,8 g białka w porcji i 50 kcal. :D A całość ma 145 g (chyba) xd

      Usuń
  2. jak na rodzinny weekend to bilanse ładne
    dzisiaj również super bilans
    powodzenia

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans! ^^
    Powodzenia! Trzymaj się ;**

    OdpowiedzUsuń