poniedziałek, 6 maja 2013

Początek weekendu – nie zawsze nie znośny

No to mamy poniedziałek. J  Nie lubię tego dnia. Dzisiejszy jednak był szybki i lekki. Zacznę od tego, że dziś nie mogłam spać (pełnia księżyca-.-) i poszłam spać po 3:00. Wtuliłam się do mojej młodszej siostry. Przebudziłam się o 5.30 i już nie zasnęłam. Wypiłam kawę i godzinę potem zjadłam śniadanko. Już tak więcej nie zrobię. Kawa na czczo = mega ból żołądka. Wzięłam ibuprofen i przeszło. ;) Widziałam dziś S. Przywitał się ze mną, ale niestety nie miałam czasu (ani ochoty) na gadanie z nim. Dodam, że boli mnie trochę gdy patrzę na niego. Aby uniknąć kontaktu z nim po szkole, bo jedziemy tym samym autobusem to pojechałam rowerem ;) 3 km w jedną stronę :D

Bilans:
Śń: poł kromki chleba + plaster sera białego, kawa z mlekiem = 150 kcal

W szkole: kromka chleba z połową plasterka mielonki + 2 plastry pomidora = 150 kcal
Ob.: kotlet bez panierki = 300 kcal, ogórki ze słoiczka = 60 kcal, kiwi = 40 kcal

(??) Na kolację zjem pół serka 0% + garść truskawek = 80 kcal

Razem: 780 kcal

 
Ćwiczenia:

·         1h treningu z koszykówki (bieganie, rzucanie, obrona) = - 200 kcal

·         6 km rowerem (ok. 25min) – - 100 kcal

·         45 min rolki- - 150 kcal

Bilans po tym: 330 kcal.

6 komentarzy:

  1. bilans cudowny , ćwiczenia są
    tak trzymaj :)


    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny bilans :)
    Widzę, że również stawiasz na ruch- brawo! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja na was działam, pare słów gorzkiej prawdy i wszystkie zmobilizowane i w ogóle :D Motywacja 100%.
    Bilans masz ok, mi się tam nie chce tego liczyć, dlatego u mnie znajdziesz tylko suche słowa, bez matmy ;)
    Pozdrawiam, LLM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie, że miałaś lekki dzień! Super ruch i mało kalorii! Tak trzymaj! ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwiczenia super :) w ogóle cały dzień , ja siedzę sama w czterech ścianach ... widzę tylko P jak wstaje i jak się kładzie , chciałabym mieć jakąś przyjaciółkę tu...brakuje mi kogoś takiego. Trzymaj się <3 http://promarsella.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń