czwartek, 25 kwietnia 2013

;)

Siemanko ;)

Najpierw zobaczcie moje postępy w diecie przez około 3 tygodnie ;)



1 dzień diety

24 dzień diety

postępy

uda (najgrub. miejsce)

60 cm

56 cm

- 4 cm

uda (środek)

53 cm

51 cm

- 2 cm

łydka (środek)

34 cm

34 cm

------

biodra

88 cm

85 cm

- 3 cm

talia

67 cm

65 cm

- 2 cm

WAGA

59 kg

55,3 kg

- 3,7 kg
Bardzo się cieszę z tego ;)
Zostało mi do zrzucenia 4 kg w 5 tygodni ;) Wierzę w to, że się uda :D

 
 Dzisiejszy bilans :
Śń: pomidor, ogórek, 100 g jogurtu = 115 kcal
2 śń: 250g truskawek, 70 g jogurtu = 120 kcal
Ob: brokuł (300 g) na parze = 120 kcal,  sok= 50 kcal
k: grejpfrut = 80 kcal, jogurt = 60 kcal
Razem: 545 kcal
 
Mam problem z jutrzejszym dniem. Będę na mieście i w galerii z dobrą koleżanką. I ona przez kilka lat nie była w Mc’Donald (bo mieszkała za granicą, gdzie tego nie ma). I chce ze mną tam iść na obiad. Nie wiem, co wziąć. Czy owocogurt (będę się przy niej głupio czuła, no trudno), czy sałatkę z grillowanym kurczakiem?
Co byście zrobiły na moim miejscu? Co jest najmniej kaloryczne i w miarę zdrowe?

5 komentarzy:

  1. genialnie spadaja ci centymetry :D
    na grillu tak naprawde najbardziej nie zdrowe jest pieczywo i alkohol oraz slodkie napoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie idziesz, aż Ci zazdroszczę :) ile masz wzrostu? ja bym wzięła kurczaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uda Ci się - na pewno! :) Dasz radę kilogramom. Świetne rezultaty, zazdroszczę! *.*
    Wzorowy bilans!
    W McDonaldzie możesz wziąć sałatkę (opcja najzdrowsza, z grillowanym kurczakiem bardzo wysokokaloryczna), albo cheeseburgera/nuggetsy (mają trochę kalorii, ale nie porażająco dużo). Jak już masz brać owocogurt to chyba lepszą opcją jest lód w wafelku - mniej kalorii, możesz wyjaśnić, że przez słońce masz teraz fazę na lody i tylko tym się żywisz ostatnio. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę... Ja dziś się złamałam...
    Z blogowaniem dopiero zaczynam... Jak chcesz to wpadnij.
    wierzezesieuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci poszły centymetry *.* jest się czym pochwalić ;)
    Chcesz to wpadnij na mojego bloga, dopiero go zaczęłam : http://chuda-piekna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń